Aquest passat dijous vam poder visitar Etnia Barcelona, una marca d’ulleres independent de Barcelona que crea dissenys colorits amb acetat natural i lents minerals. David Pellicer, el seu creador, i 3a generació dins el món de les ulleres, es diferencia de la resta de marques fa uns 25 anys i comença a marcar tendència gràcies a les ulleres en color. Crea una marca de qualitat, oberta al món, innovadora i rebel amb segell BARCELONA.
Vam poder visitar la seva seu a Esplugues de Llobregat, un edifici de cinc plantes a on vam poder veure tot el procés de les ulleres: des del departament de disseny, la sala de prototips, la seva fabricació i la planificació de les campanyes de màrqueting.
En David és una mostra d’esforç, resiliència i capacitat de superació.
Gràcies a tu i a l’Aïtana Modolell per transmetre’ns els valors de la vostra empresa, ensenyar-nos Ètnia Barcelona Foundation, així com els espais més sostenibles i naturals de les vostres oficines pensats per millorar la salut laboral dels vostres treballadors i treballadores i l’espai #lacuina, un espai creat per fomentar hàbits saludables a través d’una cuina ecològica i de proximitat ecocook , a on els socis del Cercle vam poder compartir un fantàstic dinar.