Ahir, una vintena de membres del Cercle Cecot de Joves Empresaris vam visitar les instal·lacions d’Stradivarius acompanyats pel mateix Jordi Triquell, fundador i actual director general de la marca. La visita va començar amb una presentació de l’empresa i amb un debat entre els membres del Cercle i el mateix Triquell. Durant la jornada, Jordi Triquell ens va explicar la seva trajectòria professional i vam poder conèixer com va començar la marca (l’any 1994) així com anècdotes com, per exemple, d’on va sortir aquest nom. També vam poder conèixer com Inditex, el grup que va comprar l’empresa, els dona suport en el canal online i en els serveis centrals del grup.
Posteriorment, vam visitar les seves instal·lacions, passant pels departaments de disseny, comercial, producció, venda online així com també per les botigues pilot.
El 2021 Stradivarius va recuperar el nivell de vendes del 2019, superant els 2.000 milions d’euros, dels quals un 20% és a través del canal online. El mateix edifici ubicat al Parc Tecnològic de Cerdanyola del Vallès ja és digne de visitar. Dissenyat pel despatx d’arquitectura barceloní, Batlle i Roig, va ser la cirereta del pastís de la visita.