Activitats

Viatgem a Mallorca

By 10 d'octubre de 2023 No Comments

El passat 28 de setembre, una quarantena de membres del Cercle de Joves Empresaris de Cecot i alguns dels nostres séniors, vam fer una escapada a Mallorca per conèixer el teixit empresarial i algun dels seus projectes. El propòsit del nostre viatge era, fonamentalment, el de conèixer de primera mà el creixement econòmic que Mallorca ha desenvolupat en els darrers anys.

Vam tenir l’oportunitat de visitar les instal·lacions de l’Acadèmia de Rafa Nadal, on el seu director comercial, Joan Suasi ens va explicar el funcionament de l’acadèmia, l’equip que tenen darrere treballant, més de 500 persones, i tota l’oferta educativa i professional que han dut a terme. Tenen 47 pistes de tenis, un hotel, una escola internacional, servei de físios, psicòlegs esportius, nutricionistes, gimnàs, 4 restaurants i un museu. En aquest, no només vam veure exposats tots els trofeus del tenista i tots els Grand Slams aconseguits, sinó que també vam jugar com nens amb els seus espais de realitat virtual.

Al vespre vam poder conèixer un projecte totalment diferent. La gent de Terragust i Terracor, distribuïdors de fruites, verdures i hortalisses i defensors de la producció i consum sostenible, ens van reunir al bell mig d’unes vinyes al costat de Manacor, on “Na Marina” ens va presentar un projecte molt especial que uneix naturalesa i gastronomia. Una experiència molt recomanable que us convidem a viure, en un lloc idíl·lic.

L’endemà vàrem gaudir d’una meravellosa excursió en barca, sortint del port de Sóller, passant per sota el Torrent de Na Mora, Sa Calobra i fent una parada a Cala Tuent. Com a grup vam compartir moments inoblidables. La cirereta del pastís ens va arribar com un regal, quan vam tenir l’honor d’escoltar un dels nostres socis, en Jaume Mercader, que amb el seu mentoratge i reflexions personals sobre temes com la intel·ligència artificial, l’aprenentatge d’un ofici, entre d’altres, ens va convidar a valorar el que realment té importància en aquesta vida.

Aquestes escapades de 48 h ens permeten conèixer nous projectes empresarials, fer networking entre nosaltres i sobretot, cohesionar el grup.